Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úroveň pohybových schopností žáků mladšího školního věku po covidové pandemii
Šípová, Monika ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
Diplomová práce zabývá porovnáním úrovně pohybových schopností žáků mladšího školního věku, étně žáků stupně ZŠ, před é způsobené výskytem období České uzavřely základní školy veškeré sportovní dětí náhle Žáci část sedět př ýpočetní - při samotné distanční výuce, následně při plnění zadaný úkolů. Zřídkakdy náročná část kompenzována alespoň nějakým Teoretická část diplomové práce věnuje především pohybových dětí, é ělesně vyvíjí é pohybová důležitá zdraví fyzické, praktické části zaměřila testování žáků porovnání výsledků dostupných získané výsledky doplněny dotazníkovým šetřením rodič ÍČ Á é distanční ýuky, mladší školní věk,
Volitelný badatelský přírodovědný kroužek na základní škole v období distanční výuky
Hylmar, Ondřej ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
ANOTACE: Bakalářská práce se zabývá základními charakteristikami, metodami a způsoby vzdělávání s přesahem do tématu volného času a provázaností s konceptem badatelsky orientované výuky a vytváří tím ucelený přehled o možnostech efektivní výuky, vzdělávání a trávení volného času. První část práce vymezuje pojmy formální a neformální vzdělávání, zabývá se např. rodinou a školou coby důležitými faktory ovlivňující volný čas dětí a mládeže a seznamuje s pojmem, obsahem a principy badatelsky orientované výuky. Druhá část je již přímo zaměřena na volnočasové, badatelsky orientované programy použitelné v klasické prezenční i distanční online formě. Cílem práce je podat ucelený přehled o badatelsky orientované výuce prostřednictvím volnočasového kroužku badatelských dílen a otestováním v praxi získat informace a zjistit výhody jeho prezenční a distanční formy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.